O rio

O rio

sábado, maio 16, 2009

Eurovision contest of melodies...

for sure i could only say Very good performance POrtugal as well as Norway... The true two songs that talked about love in a kind of land he does exist...

Also could say that a real and strong line is stablished between countries that are neighbours, not a criticism seen with bad eyes, no.

Yet, one thing must be said. About the kind of songs that appeared. If we do have already Shakira, must we repeat??? If we do have already Madonna, must we do a kind of cloned person?

That just gave me a real unexpected reason to tell that eurovision contest is good but not that good...

Great show, any way.


Pues lo que puedo dicir en breves palavras es que me ha gustado de las canciones de Noruega y Portugal , porque las duas hablan del amor. Lo que no me ha gustado nada es que tuvimos shakira take two y otros que no cantaban, gritaban... eso veramente me dio una vision mala de l'eurovision... La fiesta fue buena, mismo así!


Muito Bem Flor-de-Lis, As ruas do Amor precisam de contínuas regadelas. A brandura e candura esteve ali e está em vós. Noruega valeu! Basta falarem em fadas e amor para que me renda! Fazer o quê?




Sem comentários: